Změní nejznámější značky svůj design? Najdi i ty krásu v její jednoduchosti

gggggg
Sponzorovaný odkaz

Všichni teď zjednodušujeme. Všichni a všechno, dokonce i sami sebe. Tak proč ne design svých oblíbených značek? Musím uznat, že se mi v mnoha případech zjednodušené logo líbí daleko více, než současný originál. Například takový redbull, duracell, nebo i mnou velmi oblíbená limonáda Schweppes. V těchto případech bych se tak razantní proměny vůbec nebál.

A nemyslím si to pouze já, stejně to tak vidí i Istambulský grafik Mehmet Gözetlik, který má všechny tyhle obrázky na svědomí. Celou sérii trefně pojmenoval jako „Minimalism Effect in the Maximalist Market“, no a do parády si vzal krom již zmíněných ještě například Pringles, Guinness, Vanish nebo legendární Nesquik. Tak co žraloci, líbí?